Uw arbeidsmiddelen op een rij

Zijn uw arbeidsmiddelen regelmatig onvindbaar? Maakt u daardoor onnodig kosten?
Een goed overzicht en beheer van uw arbeidsmiddelen is essentieel voor het behoud en onderhoud van uw arbeidsmiddelen voorraad.


De oplossing

Janssen Keuringsbedrijf BV heeft speciaal voor bedrijven die te kampen hebben met de registratie en beheer van hun arbeidsmiddelen een webapplicatie "Janssen Keuringsbedrijf BV Beheer" ontwikkeld. Het systeem is geschikt voor materiaalbeheer in de breedste zin van het woord, zoals bijvoorbeeld al uw gereedschappen, brandblussers, EHBO-trommels, klimmateriaal, toegangspassen en elektronische sleutels . Uw arbeidsmiddelen kunt u eenvoudig, efficiënt en op een overzichtelijke manier beheren en bewerken. Via de online tool kunt u het systeem overal en altijd in uw eigen beveiligde omgeving raadplegen.

Door dit kostenbesparende systeem, is het onnodig aanschaffen van nieuwe arbeidsmiddelen verleden tijd. Arbeidsmiddelen zullen niet langer onvindbaar zijn. Tevens is het systeem gebruiksvriendelijk en eenvoudig in gebruik.


Hoe werkt het?

Met behulp van "Janssen Keuringsbedrijf BV Beheer" kunt u al uw arbeidsmiddelen in het systeem toevoegen, aanpassen en verwijderen. Tevens kunt u aan de arbeidsmiddelen locaties, projecten, leveranciers en documenten koppelen. Via het systeem kunnen overzichtslijsten gegenereerd worden. Ook kunt u moeiteloos eigen (sub)categorieën creëren en koppelen aan de arbeidsmiddelen. Elk bedrijf kan meerdere inlogaccounts aanmaken en daarvan het rechtenniveau bepalen.

Nadat Janssen Keuringsbedrijf BV de (jaarlijkse) keuringen heeft verzorgd, zal het systeem automatisch voor u worden bijgewerkt. De status van uw arbeidsmiddelen is daarom altijd up- to-date.

Het systeem heeft een flexibele basis waardoor het toepasbaar is voor vrijwel alle bedrijven en organisatievormen. Tevens bestaat de mogelijkheid om het systeem met aanvullende wensen vanuit uw bedrijf

De voordelen op een rij "Janssen Keuringsbedrijf BV Beheer" biedt uw bedrijf tal van voordelen, waaronder:

  • De registratie van al uw arbeidsmiddelen overzichtelijk op één plek;
  • Altijd op de hoogte van de locatie en status van uw arbeidsmiddelen;
  • Automatische berichtgeving (e-mail) met betrekking tot de herkeuring;
  • Automatisch registreren van nieuwe keuringsresultaten;
  • Kosten- en tijdsbesparing;
  • Altijd en overal via het internet toegankelijk;
  • Gebruiksvriendelijke en betaalbare webapplicatie;
  • Automatische updates en back-ups;
  • Basispakket kan met maatwerk uitgebreid worden.

 

Meer weten?

Neem contact met ons op voor meer informatie of een demonstratie op locatie.

J.K.B. Beheer

Beginscherm Objectoverzicht Objectdetail